Máte novou provozovnu?
Jistě jste si všimli, že když vejdete do stejného supermarketu v jakémkoliv městě, můžete jít skoro poslepu, protože všechny budou mít interiér úplně stejně uspořádaný. Na rozmístění regálů a jejich zaplnění zbožím pracuje řada specialistů, kteří jsou v podstatě psychologové, protože musí vědět, jak zaujmout v obchodě zákazníka, jak mu předkládat zboží, aby bylo lákavé a zákazník si je koupil. Je to složitá alchymie a záleží i na pořadí zboží v jednotlivých regálech.
Pokud jste si právě pronajali prostory, ve kterých chcete rozjet svou provozovnu, ať už květinářství, kosmetiku nebo drobnou prodejnu, neměli byste podcenit její uspořádání. Nejde o vybavení, to musíte nakoupit podle svých potřeb a potřeb zákazníka, ale jak je rozmístit po provozovně, to už byste měli nechat na specialistech z interiérového studia.
Pokud chcete, aby se u vás zákazníci cítili příjemně, aby se k vám rádi vraceli, to mnohdy nezáleží jen na tom, že jim poskytnete služby na vysoké úrovni, zákazník se u vás musí cítit příjemně. A to je pravděpodobně věc, kterou sami nezvládnete, pokud nemáte se zařizováním provozoven zkušenosti. Ale můžete si najmout někoho, kdo se skutečně vyzná a to jsou interiéroví architekti. Mohou vám navrhnout spoustu drobností, které z vaší provozovny vytvoří skutečnou oázu pohody jak pro vás, kteří budete v provozovně pracovat celý den, tak pro vaše zákazníky, kteří se budou rádi vracet.
Jako zákaznice, kam se budete raději vracet, do kadeřnictví, kde bude uprostřed místnosti křeslo, před ním zrcadlo a jinak bude místnost pustá, nebo do kadeřnictví, kde budou obrázky na zdi, poličky s časopisy, které vám ukrátí dobu čekání, místnost bude barevná a nebudou chybět ani květiny. Zkrátka provozovna bude útulná a budete si připadat spíše jako u kadeřnice doma. Odpověď je asi jasná a řekněme si na rovinu, na vybavení interiéru záleží.